03-09-2006 Alem 1 - Maliskamp 1 1 - 3

Alem 1 - Maliskamp 1 1-3 (0-0)

De thuisclub was in de eerste fase van de wedstrijd de betere ploeg. De spelers van Malis­kamp hadden moeite om struc­tuur in het spel aan te brengen. Dat leverde kansen op voor Alem, maar de spitsen van Alem verzuimden te scoren. In de tweede helft kwam de thuis­ploeg toch op voorsprong. Van Mil scoorde nadat de defensie van Maliskamp blunderde. Dat doelpunt schudde het team uit Den Bosch wakker en binnen het kwartier stond de ploeg op voorsprong door treffers van Van Asseldonk en Van Boxtel. In de slotfase bepaalde Peltzar de eindstand op 1- 3.

50e Minuut
Jochem van Mil
70e Minuut
van Asseldonk