20-08-2006 Wadenoijen 1 - Alem 1 2 - 2

Wadenoijen 1 - Alem 1 2-2 (2-2)

Vandaag ging het in de eerste wedstrijd om het "echie". 4e klasser Wadenoijen was voor de KNVB-beker de eerste tegenstander.
Alem had in deze wedstrijd 'n valse start, want na 35 seconden lag de bal al achter doelman Bram van der Zanden.
Alem herstelde zich goed en via 2 treffers van Tony van den Berg kwam Alem op 'n 1-2 voorsprong. Door slecht ingrijpen van de vandaag erg matig spelende Alem defensie kwam Wadenoijen vlak voor rust weer op gelijke hoogte.
Ondanks het feit dat de beste kansen in de 2e helft voor Wadenoijen waren kwamen beide teams niet meer tot scoren.

Tony van den Berg
Tony van den Berg

Alem 1 : Bram van der Zanden, Tim Hanegraaf (Jorge Reuvers), Jaap van Boxtel (Dennis van Mook), Mehmet Emin Alkan, Stan Schreuders, Niek van Lent, Erik van der Putten, Bart van Lent, Jochem van Mil, Tony van den Berg, Roy Verhoeven (Rick Leerintveld)
Wisselspelers : Dennis van Mook, Jorge Reuvers, Rick Leerintveld, Ben van Boxtel