12-08-2006 Alem 1 - Maaskantse Boys 1 1 - 3

Alem 1 - Maaskantse Boys 1 1-3 (1-3)

'n zeer jeugdig Alem 1 (maar liefst 7 doorgestroomde A-spelers maakten hun opwachting) speelde vanavond de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen tegen Maaskantse Boys.
Na 'n matige eerste helft herstelde het jonge team van trainer van der Meijden zich in de tweede helft.

De overwinning in deze oefenwedstrijd ging met 1-3 naar Maaskantse Boys, die in de eerste helft in Jochem Donkers haar uitblinker had.
In de tweede helft gaven beide ploegen geen kansen meer weg, zodat de 1-3 ruststand, ook de eindstand werd.
Het Alemse doelpunt werd gescoord door de hardwerkende, maar ook enigszins ongelukkig spelende Jochem van Mil.

Jochem van Mil

Alem 1 : Kees van den Bighelaar (Bram van der Zanden), Koen de Leeuw, Jaap van Boxtel, Stan Schreuders, Elies Sars (Dennis van Mook), Gerwin van der Burg (Mehmet Emin Alkan), Erik van der Putten, Bart van Lent, Robert-Jan Hofman (Ronald Roossien), Rick Leerintveld (Roy Verhoeven), Jochem van Mil