02-04-2006 Heusden 1 - Alem 1 0 - 2

Heusden 1 - Alem 1 0-2 (0-1)

In de uitwedstrijd tegen Heusden boekte Alem een eenvoudige overwinning. Alem creëerde veel kansen en speelde vooral op het middenveld beter dan Heusden. Het eerste doelpunt kwam in de vijfendertigste minuut op naam van Van Mil. Een kwartier voor het einde zette Patrick van Boxtel zijn ploeg op een veilige 0-2 voorsprong. Heusden probeerde wel iets terug te doen, maar de verdediging van Alem was bijna niet te passeren.

Versie s.v. Heusden
In een wedstrijd met veelvuldig balbezit voor Heusden was het toch Alem dat de buit wist binnen te halen. De wind was een behoorlijke spelbreker en dit leidde tot een kwalitatief matige wedstrijd. Kansen waren er volop voor Heusden, maar Alem strafte twee fouten af.

Jochem van Mil
Patrick van Boxtel

Alem 1 : Tom van Geffen, Elies Sars, Stan Schreuders, Hans Brekelmans, Tim Hanegraaf, Jorge Reuvers, Niek van Lent, Robert-Jan Hofman, Rick Leerintveld (Jaap van Boxtel), Patrick van Boxtel, Jochem van Mil

bron :