12-02-2006 Heerewaarden 1 - Alem 1 1 - 1

Heerewaarden 1 - Alem 1 1-1 (0-0)

In een spannende wedstrijd op een slecht veld deelden Heerewaarden en Alem de punten. De uitslag was terecht. Geen van beide ploegen was in staat om de wedstrijd te domineren. De eerste helft kende een licht overwicht voor Heerewaarden, maar de ploeg kon dat niet in doelpunten omzetten. In de tweede helft waren beide ploegen nog beter aan elkaar gewaagd dan in de eerste helft. Aan beide kanten waren mogelijkheden om de score te openen en uiteindelijk was het Chris van de Linden die op aangeven van Marco van Hoften de openingstreffer maakte. Tien minuten voor het einde kwam Alem op gelijke hoogte. Van Lent liet de keeper van Heerewaarden met een knap schot kansloos.

Chris van de Linden
Niek van lent

Alem 1 : Ad Hoogeveen, Elies Sars, Hans Brekelmans, René van Eeuwijk, Tim Hanegraaf (Jaap van Boxtel), Stan Schreuders (Tom van Geffen), Jorge Reuvers, Niek van Lent, Rick Leerintveld, Patrick van Boxtel, Jochem van Mil (Theo Leerintveld).

bron :