11-12-2005 Zaltbommel - Alem 2 - 1

Zaltbommel - Alem 2-1

Beter Alem ziet tegen Zaltbommel zege wegglippen

Zaltbommel en Alem waren het er gisteren over eens dat niet altijd het beste team wint. Alem was het grootste gedeelte van de wedstrijd heer en meester op het veld. Toch ging de ploeg niet met de overwinning naar huis.

Een doelpunt van Van Helvoirt in de 84ste minuut besliste de wedstrijd. In de eerste helft had Alem een licht veldoverwicht, maar Zaltbommel kwam op voorsprong door een doelpunt van Werner. Vanaf rust tot aan het doelpunt van Van Helvoirt was Alem verreweg de betere ploeg. Het goede veldspel in de tweede helft leverde Alem zes grote kansen op, waarvan er een werd benut door Hanegraaf. Hij zette zijn ploeg in de vijftigste minuut op een verdiend gelijkspel. Voor Alem had de nederlaag nog pijnlijker kunnen zijn. Diep in blessuretijd kreeg Zaltbommel een strafschop, maar topscorer Kaaovass wist die niet te benutten.

Danny Werner
50e Minuut