01-05-2005 FC Drunen - Alem 2 - 5

FC Drunen - Alem 2-5 (1-2)

Het was een makkelijke middag voor Alem in en tegen FC Drunen: 2 - 5.

Na een wat nerveus ogend begin waarin FC Drunen op voorsprong kwam, hervond Alem zich goed en zette Drunen praktisch de hele wedstrijd vast op eigen helft. Mede door goed spel en drie doelpunten van Ferdi Hamilton pakte Alem de drie punten. Alem kan zich nu voorzichtig opmaken voor de nacompetitie. Omdat naaste concurrent Real Lunet vorige week een geschorste speler opstelde tegen RKKSV, rekent Alem erop dat de KNVB drie punten van het Vughtse totaal aftrekt. In dat geval speelt Alem nacompetitie.

Doelpuntenmakers:
14e min.

18e min.
Niek van Lent
40e min.
55e min.
59e min.
Niek van Lent
72e min.

81e min.

Kaarten:
Gele Kaart  René van Eeuwijk