12-09-2004 Alem - Heusden 3 - 1

Alem - Heusden 3-1 (2-0)

Alem na zege alleen aan kop

Alem staat na de zege op Heusden alleen aan kop. Terwijl de concurrentie punten verloor, boekte Alem de tweede zege uit evenzoveel wedstrijden van het seizoen.

Een overwinning die de eerste helft nog de nodige moeite kostte, maar in de tweede helft pas echt gestalte kreeg. Ferdi Hamilton was de man van de wedstrijd hij zorgde voor de 1-0 en de 2-0. Van Boxtel tekende voor de derde treffer.

Versie Heusden

Heusden mist kansen tegen Alem

Heusden kon gisteren geen potten breken tegen Alem. Het verloor met 3-1. Het werd voor Heusden de wedstrijd van de gemiste kansen. Vijf prima kansen hadden nog voor rust Heusden in een riante uitgangspositie kunnen brengen. Maar het wist zich geen raad met de kansen. Alem scoorde kort voor en na rust wel. Bram Bruinsma en Marco Storchart kregen vervolgens weer de kansen maar andermaal lukte het niet. Vijf minuten voor tijd kwam Heusden eindelijk op 3-1 door een treffer van Edwin Cordes, maar het was al veel te laat. Alem staat na twee wedstrijden in de competitie aan kop met de volle winst.

2x Ferdi Hamilton
1x Wilbert van Boxtel