25-04-2004 RKKSV - Alem 0 - 2

RKKSV - Alem 0-2 (0-0)

Alem pakt laatste periodetitel

Nog geen vakantie voor Alem. Gisteren werd namelijk de derde periodetitel binnen gehaald. In en tegen Kruisstraat werd het 0-2. Vanaf volgende week gaat het team van trainer Jos van der Els strijden om een plaats in de vierde klasse.

Alem wist dat het moest winnen om de periodetitel binnen te halen. De gasten begonnen dan ook fanatiek aan de wedstrijd tegen concurrent Kruisstraat. Alem maakte veel gebruik haar sterke punt: de counter. Het duurde echter lang voordat daar succes uit kwam. Niek van Lent had nog wel op de lat geschoten, maar pas na rust scoorde Hamilton de openingstreffer. Kruisstraat probeerde ook de counter, maar werd nauwelijks echt gevaarlijk. Alem daarentegen kwam snel na hun eerste doelpunt op een relatief veilige 0-2. Bij het eindsignaal barstte het feest los bij de Alem aanhang.

Lezing RKKSV
RKKSV heeft de nacompetitie niet gehaald. Directe concurrent Alem was met 0-2 te sterk voor de thuisploeg. Trainer Gerrit van Uden kijkt wel met voldoening terug op het afgelopen seizoen. "We hebben ons heel goed hersteld na een slechte periode. Het leek erop dat we nergens meer kans op maakten, maar we hebben toch nog tot de laatste wedstrijd meegedaan om de nacompetitie. De spelers hebben er in ieder geval alles aan gedaan om te winnen."

1x Ferdi Hamilton
1x Patrick van Boxtel