28-03-2004 Alem - FC Drunen 2 - 2

Alem-FC Drunen 2-2 (2-2)

Alem verspeelt weer dure punten

In de vijfdeklasse wist Alem voor de vierde opeenvolgende keer niet te winnen. In de wedstrijd tegen FC Drunen moest het genoegen nemen met een gelijkspel.

De geblesseerde spits Johan Vos werd opnieuw node gemist. Voor rust wisten Patrick van Boxtel en Ferdi Hamilton nog wel te scoren, maar in de tweede helft presteerden de Alemaanvallers het zelfs om van drie meter afstand te missen. Drunen profiteerde optimaal en scoorde twee maal.

Het werd een snelle en prima wedstrijd in Alem. Beide ploegen hadden er zin in en maakten er voor het publiek een leuke pot voetbal van. Gurcan Ertan zette Drunen met een solo al vrij snel op 0-1 maar Alem wist nog voor rust de achterstand om te buigen naar een 2-1 voorsprong. Na rust werd Michel van Oosten in kansrijke positie gevloerd. Hij voltrok vanaf zestien meter zelf het vonnis, 2-2

Patrick van Boxtel
Ferdi Hamilton