03-05-1981 Jan van Arckel 1 - Alem 1 3 - 3

Jan van Arckel 1 - Alem 1    3-3    (2-0)

Alem kwam goed terug

In een erg leuke wedstrijd was het de Alemse ploeg die de eerste kansen schiep, deze werden echter alle gemist. Jan van Arckel deed het wat dat betreft iets beter; in de 15e minuut scoorde Tonny Pootjes 1-0 en in de 25e minuut werd in fout van Alem goed door Cor Kremers afgestraf, 2-0.
Na de thee kan Alem, mede dankzij fouten van Jan van Arckel, vrij snel via Hans Hanegraaf en Mari Hanegraaf gelijk komen; 2-2.
Zeven minuten voor tijd scoorde Nico Kremers. Tenslotte zorgde Jack Bogers toch nog voor de gelijkmaker.

Laf voetbal
Dat ploegen die niets meer te winnen of te verliezen hebben toch niet graag verliezen, werd weer eens duidelijk in de wedstrijd tussen Jan van Arckel en Alem in Ammerzoden.
Vooral Alem speelde niet zoals verwacht mocht worden in deze wedstrijd. Men had een verdedigende stelling, met veel mensen voor het eigen doel en dan via uitvallen proberen tot succes te komen. ....."in plakboek kijken om af te maken"....

In de wedstrijd Jan van Arckel tegen Alem, waren het de bezoekers die op knappe wijze een achterstand van 2-0 wisten weg te werken. Met de rust stond Jan van Arckel met 2-0 voor, door doelpunten van Tonny Pootjes en Cor Kremers. Voor de spelers van Alem geen reden om bij de pakken neer te gaan zitten, zoals bleek.
Met alle inzet begonnen zij aan de tweede helft en zoals reeds vermeld, met een geweldig resultaat. Het werd gelijk en niet onverdiend. Jan van Arckel wist hierop nogmaals te scoren door een doelpunt van Nico Kremers. Maar, vijf minuten voor het eindsignaal klonk wist Alem weer langszij te komen en eindigde deze wedstrijd met een 3-3 gelijk spel.

Tonny Pootjes
Cor Kremers