19-03-2023 MEC'07 VR1 - Alem VR1 0 - 1

MEC'07 VR1 - Alem VR1   0-1    (0-0)

Alem VR1 pakt belangrijke drie punten tegen MEC'07

Het was weer een spannende wedstrijd voor Alem VR1 tegen MEC'07. De teams zijn aan elkaar gewaagd en het was onzeker of er vandaag gewonnen, verloren of gelijkgespeeld zou worden. Ondanks dat Alem VR1 niet helemaal compleet was, hadden de trainers weer een mooie opstelling bedacht en gingen we anders dan anders voetballen.

In het begin van de wedstrijd waren we niet scherp genoeg en het veld was zwaar. Er werd veel van onze conditie verwacht en MEC'07 kreeg al snel een doelpunt, die gelukkig werd afgekeurd. Hierna zaten we kort op de man en wonnen we veel duels. Met een 0-0 ruststand gingen we de kleedkamer in.

In de tweede helft waren we lekker fel en vooral Manouk was een heerlijke stoorzender voorin. We kregen kansen, maar het lukte ons niet om te scoren. Het was uiteindelijk MEC'07 die de bal in eigen doel schoot na een actie van Noortje, waardoor wij op voorsprong kwamen. We bleven strijden en MEC'07 kreeg geen kansen meer.

Na een lange blessuretijd werd er eindelijk afgefloten en de drie punten waren binnen. Het maakte niet uit hoe we het geflikt hadden, maar we hadden het vandaag samen gedaan en met zijn allen gestreden voor de overwinning. Bovendien werden we ook nog eens dubbel beloond door een gelijkspel van DSS'14, waardoor we nu 8 punten los staan van de nummer 2.
Een belangrijke overwinning voor Alem VR1!

Eigen Doelpunt

Bron:    Facebook