26-02-2023 Alem VR1 - DSS'14 VR1 4 - 1

Alem VR1 - DSS'14 VR1   4-1    (2-1)

Lijstaanvoerder Alem oppermachtig in topper tegen DSS'14

Zo…. wat een zondag!

Vandaag stond er wederom een belangrijke wedstrijd op het programma, namelijk tegen DSS’14. Gaan we voor de 6 punten los of gaan we het spannend maken...?

Supporters genoeg om ons naar de overwinning te helpen!
Volgens onze trainer Ton was dit onze beste wedstrijd tot nu toe, wat gingen we lekker!!
Al snel wisten we in de 9de minuut op 1-0 voorsprong te komen dankzij Ilse. Door een foutje van de verdediging wist een speelster van DSS’14 de bal over onze keepster het doel in te schieten.
In de 33ste minuut knalde Fenne de 2-1 binnen. Dat hadden we eventjes nodig voor de rust.

De tweede helft werd er lekker doorgewisseld, zodat iedereen aan bod kwam. Iedereen bleef lekker fel en goed voetballen en dat resulteerde in nog meer doelpunten.
In de 50ste minuut was het Noortje die ons naar de 3-1 hielp.
Onze specialiteit zijn toch wel onze corners, want na 60 minuten gooide Fenne hem laag over de grond voor het doel en lukte het Anke om de 4-1 te maken!

Al met al een topwedstrijd. Met deze overwinning blijven we de nummer 1

Ilse van Hezik