07-11-2021 Alem 4 - Hedel 4 8 - 0

Alem 4 - Hedel 4   8-0    (4-0)

Alem 4 verslaat Hedel 4 met ruime cijfers

Na een slordige start van Alem 4 hadden de mannen van trainer/coach Stan Schreuders weinig moeite met het sportieve en gehavende Hedel 4, een aantal spelers vond de Hedelse paardenmarkt belangrijker dan de wedstrijd van vanmorgen, waardoor Hedel 4 met spelers uit Hedel JO19 moest aantreden.
Na de vroege openingstreffer van Wilbert van Boxtel speelde Hedel 4 goed mee, echter zonder tot echte kansen te komen. Na een half uur spelen verdubbelde Van Boxtel de Alemse voorsprong. De spits van Alem 4 zou later uitvallen, met een naar het zich liet aanzien vervelende knie-blessure. In de laatste minuten van de eerste helft maakten de oranjehemden het verschil door treffers van Koen de Leeuw en Jorge Reuvers. Ruststand: 4-0.

Direct na rust toonde de uitstekend leidende arbiter Piet van Boxtel, na een harde overtreding, Chris van Oers de gele kaart. Dat leverde Van Oers een tien minuten tijdstraf op en een taakstraf als grensrechter voor de rest van de wedstrijd.
Door twee goals van de rappe Ben van Boxtel en treffers van Jorge Reuvers en Niek van Lent liep Alem 4 in de tweede helft uit naar 8-0. Alem-doelman Joost Stoof hield "de nul" door een zuiver getrapte vrije trap schitterend uit de bovenhoek te ranselen.

Hierdoor doet Alem 4 goed mee in de top van het klassement en staat met 12 punten op een gedeelde tweede plaats.

Wilbert van Boxtel
Wilbert van Boxtel