18-02-2024 Alem 3 - B.V.V. 5 7 - 1

Alem 3 - B.V.V. 5    7-1    (3-1)

Alem 3 schiet uit zijn slof

De wedstrijd begon vanmorgen met een vroege voorsprong voor Alem 3, toen Rowan Bergmans het net vond en de score opende. B.V.V. 5 wist echter snel gelijk te maken, waardoor de stand 1-1 werd. Alem 3 herpakte zich snel en nam opnieuw de leiding met een doelpunt van Wilbert van Boxtel, gevolgd door nog een goal van de sterk spelende Rowan Bergmans, waardoor de beide elftallen met een 3-1 stand gingen rusten.
In de tweede helft bouwde Alem 3 zijn voorsprong verder uit. Koen de Leeuw was tweemaal trefzeker, gevolgd door een goal van Ferry Struik. Het hoogtepunt van de wedstrijd kwam van de doorgaans moeilijk scorende Jeroen Bakker, die onder luid gejuich een voorzet in een keer op de slof nam en daarmee het zevende doelpunt voor Alem 3 scoorde, het slotpunt in de wedstrijd.
Alem 3 leverde een sterke prestatie en liet zien goed uit de winterstop te zijn gekomen.

Rowan Bergmans
B.V.V.