17-12-2023 Emplina 12 - Alem 3 1 - 1

Emplina 12 - Alem 3    1-1    (0-1)

Alem 3 pakt verdiend punt tegen Emplina 12 in laatste duel voor winterstop

Alem 3 behaalde het eerste punt van het seizoen door in de inhaalwedstrijd en tevens de laatste confrontatie voor de winterstop gelijk te spelen tegen Emplina 12. Alem 3 nam aanvankelijk de leiding, maar een gelijkmaker van Emplina resulteerde in een puntendeling.
In de eerste helft brak Bas Vissers de ban voor Alem 3 met een doelpunt, waardoor de oranjehemden met een 0-1 voorsprong de rust ingingen. Het leek erop dat Alem 3 op weg was naar een verdiende overwinning.
Echter, in de de tweede helft slaagde Emplina 12 erin om de stand gelijk te trekken. De gelijkmaker bracht de spanning terug in de wedstrijd.
Ondanks alle inspanningen van beide zijden, bleef het scorebord onveranderd en eindigde de wedstrijd in een 1-1 gelijkspel, waardoor Alem 3 het jaar afsluit met een verdiend punt tegen Emplina 12. Hoewel de overwinning ontglipte, betekende het behaalde punt een einde aan de reeks van nul punten wedstrijden van Alem 3.

Bas Vissers
Emplina