17-03-2024 Alem 2 - DSC 3 2 - 0

Alem 2 - DSC 3    2-0    (2-0)

Alem 2 zegeviert in sportieve derby

Alem 2 drukte vanaf het begin zijn stempel op de sportieve wedstrijd, de debuterende scheidsrechter Pablo van Maren had geen enkele moeite om de derby in goede banen te leiden.
Kevin Broekmeulen bracht Alem 2 op voorsprong met doelpunten in de 10e en 20e minuut, waardoor Alem 2 de rust inging met een comfortabele 2-0 voorsprong.
De tweede helft bracht geen grote veranderingen, hoewel DSC 3 probeerde terug te vechten en de druk op Alem 2 te verhogen. Desondanks wist Alem 2 stand te houden, door een sterke verdediging onder leiding van Chris van Eldik en een solide optreden van doelman Les Cleven. Alem 2 had de overhand in de wedstrijd. Teamleider Rob van Boxtel benadrukte na afloop dat de overwinning van Alem 2 volkomen terecht was.

Kevin Broekmeulen
Kevin Broekmeulen