04-02-2024 Alem 2 - Wadenoijen 2 5 - 1

Alem 2 - Wadenoijen 2    5-1    (3-0)

Alem 2 triomfeert met 5-1 overwinning

Het tweede elftal van Alem zegevierde over Wadenoijen 2 met een overtuigende eindstand van 5-1. De rust werd bereikt met een comfortabele voorsprong van 3-0 voor Alem. Paul Brekelmans opende de score in de 11e minuut en verdubbelde zijn doelpuntentotaal in de 15e minuut, waardoor Alem snel controle kreeg over de wedstrijd. Luuk Bakker voegde een derde doelpunt toe in de 31e minuut, waardoor de voorsprong van Alem verder werd uitgebreid.

In de tweede helft was het Wadenoijen dat het net trof, een eigen doelpunt in de 66e minuut bracht de score op 4-0 in het voordeel van Alem. Hoewel Wadenoijen erin slaagde een tegendoelpunt te scoren in de 90e minuut uit een hoekschop, slaagde Gijs Sars erin om direct daarna in de 91e minuut de voorsprong van Alem te vergroten tot 5-1.

Wadenoijen had gedurende de hele wedstrijd weinig te zeggen en kreeg nauwelijks kansen om te scoren. De enige treffer kwam uit een zure tegengoal uit een corner. Alem had daarentegen tal van kansen om hun voorsprong nog verder uit te breiden en zou de wedstrijd met een nog ruimere marge hebben kunnen winnen. Dit gebrek aan efficiëntie voor het doel was ook te zien in de uitwedstrijd aan het begin van het seizoen, waar Alem ook veel kansen onbenut liet.

Paul Brekelmans
Paul Brekelmans