03-09-2023 Alem 1 - Ophemert 1 4 - 0

Alem 1 - Ophemert 1    4-0    (2-0)

Alem wint overtuigend van Ophemert ondanks vroege rode kaart

In de bekerwedstrijd tegen de vijfdeklasser Ophemert behaalde Alem een overtuigende overwinning met een eindstand van 4-0, ondanks een vroege rode kaart voor Luuk Steenbekkers in de 30e minuut. Jens Steenbekkers opende de score met een benutte penalty, gevolgd door een doelpunt van Bradley Donks. Na rust voegde Mats Steenbekkers zich ook bij de doelpuntenmakers, met twee treffers.
Trainer John Cornelissen toonde zich tevreden met de prestatie van zijn team, waarbij veel spelers de kans kregen om in actie te komen en de fysieke fitheid werd benadrukt. Alem domineerde de wedstrijd en miste talrijke kansen, waardoor de uitslag eigenlijk nog hoger had moeten uitvallen.

REGIO-VOETBAL
Derdeklasser Alem had weinig problemen met het twee klassen lager acterende Ophemert. Na een 2-0 stand bij rust werden de gasten met een 4-0 nederlaag terug naar de Betuwe gestuurd.
De doelpunten van Alem kwamen van Jens Steenbekkers (strafschop), Bradley Donks en binnen vijf minuten na rust twee treffers van Mats Steenbekkers.
De nieuwe Alem-trainer John Cornelissen heeft in de voorbereiding wat puzzels te leggen. Eén van de tweeling Lars en Mats Steenbekkers gaat voor een studie naar Tanzania. Uiteraard gaat zijn broer straks nog even bij hem op bezoek.
“Aan mij de taak om de groep superfit aan het vertrek te krijgen. Daar zullen wij het straks vooral van moeten hebben.”
Alem speelde tegen Ophemert een uur met tien man na een rode kaart voor Luuk Steenbekkers.

Daav van Mil, Dennis van Mook (Jorick van Groeningen), Lars Steenbekkers, Daan Snijers, Bradley Donks (Luuk Bakker), Mart van Boxtel, Tjeerd Bron, Mats Steenbekkers, Jens Steenbekkers, Luuk Steenbekkers, John Bakker (Hans van den Bogaard)

Jens Steenbekkers
Bradley Donks