Opknapdag 10 September 2022

De opknapdag komt eraan !!

Aan álle leden, zowel actief als steunend, man of vrouw: kom de club helpen op zaterdag 10 September 2022. Er zijn allerhande klusjes te doen, van schoonmaakwerkzaamheden tot klein onderhoud en misschien kan het sportcomplex hier en daar wel 'n likje verf gebruiken...

We starten zaterdag 10 september vanaf 09.00 uur, vanaf 08.30 uur staat de koffie of thee klaar.

Klusjes, o.a. netten vervangen , schilderwerk , schoonmaken etc.
Met voldoende hulp zijn de klussen snel geklaard. En aangezien het ónze kleedkamers, ónze kantine en óns veld zijn, doen wij een beroep op jullie om te helpen op deze Klusjesdag.
UITEINDELIJK MAKEN VELE HANDEN LICHT WERK én voor een hapje en een drankje wordt gezorgd.

Wij verheugen ons op jullie massale opkomst.
O ja! Vraag ook je medespelers of ze meekomen! Kluservaring niet noodzakelijk !!

Het Bestuur van V.V. Alem