CORONAVIRUS

Versoepelingen vanaf zaterdag 26 Juni

Wedstrijden mogen weer vanaf zaterdag 26 juni, ook publiek toegestaan.
Omdat het met de coronacijfers in snel tempo de goede kant op gaat, wordt er eerder dan gepland verder versoepeld.
Ook publiek is met ingang van 26 juni weer welkom op de sportparken. Toeschouwers moeten onderling nog wel anderhalve meter afstand houden.

VEELGESTELDE VRAGEN OVER HET CORONAVIRUS EN VOETBAL
Op deze pagina bundelen we de meest gestelde vragen over het coronavirus en de gevolgen voor het voetbal. Deze FAQ wordt continu bijgewerkt. Houd deze pagina dus regelmatig in de gaten om op de hoogte te blijven van de laatste informatie en ontwikkelingen.
VEELGESTELDE VRAGEN OVER HET CORONAVIRUS EN VOETBAL

OVERZICHT CORONAPROTOCOLLEN
Om op een veilige en hygiënische manier weer te kunnen voetballen zijn er voor de verschillende doelgroepen coronaprotocollen van toepassing.
OVERZICHT CORONAPROTOCOLLEN

CORONAPROTOCOLLEN VV ALEM
Het bestuur van VV Alem heeft het volgende besluit genomen:

Trainingen voor spelers tot 27 jaar worden vanaf donderdag 4 Maart hervat.
Spelers ouder dan 27 jaar mogen trainen in groepjes van vier en niet deelnemen aan groepstrainingen.

1. De trainers mogen zich tussen de groepen bewegen, met inachtneming van de 1 ½ meter.
  2. Na de training gaan de spelers direct naar huis.
  3. De kleedruimte en kantine zijn en blijven gesloten. Spelers komen in trainingstenue naar het veld.
  4. De trainers en/of staf zorgen zelf voor de materialen en voor afbakening van de vakken op het veld. Ook voor het opruimen.
  5. Tijdens de trainingen is/zijn er bestuursleden aanwezig ter controle van naleving van de regels.
  6. Indien niet aan de regels voldaan wordt kan de training stopgezet/afgelast worden.

De trainingen voor de jeugdteams waren al gestart.

Sportieve groet.
Bestuur vv Alem.