03-11-2019 Alem VR1 - BZS VR1 6 - 3

Alem VR1 - BZS VR1   3-3    (3-2)

Alem VR1 geeft overwinning uit handen

Foto BZS

In een leuke, spannende, felle maar vooral sportieve wedstrijd gingen Alem en BZS beide voor de winst, maar moesten de punten delen. Op "De Oude Maas" werd het 3-3.

Alem begon heel sterk. Na 10 minuten scoorde Noortje na een mooie combinatie met Fenne de 1-0. Na 20 Minuten scoorde Imani de 2-0, na goed doorgaan. BZS speelde goed, maar Alem creëerde de kansen.
Uit een scherpe corner van Fenne de bal door een speelster van BZS is het eigen doel gewerkt, 3-0. Er leek geen vuiltje aan de lucht, maar Alem verslapte en BZS scoorde na twee snelle uitvallen nog voor rust de 3-2.
Na rust een felle, maar sportieve wedstrijd met kansen voor beide teams. 10 minuten voor tijd kreeg BZS een, terechte, penalty die werd benut. Een mooie, pittige, wedstrijd eindigde in 3-3.

Noortje Jansen
Imani Rike