30-10-2016 DSS'14 VR1 - Alem VR1 2 - 4

DSS'14 VR1 - Alem VR1   2-4    (2-3)

DSS'14 was vandaag onze tegenstander, en vertrokken de maisjes dus vanochtend om half 10 naar Heesselt (iets over half 10 want ja Judith blijft Judith en we konden natuurlijk niet bij de spelerspasjes dus dat duurde even??)

We begonnen met een 4-3-3 opstelling en werd er voor het eerst door onze FreDIE gekeept! Wat een top wedstrijd voor haar en hierdoor kon Anke vandaag laten zien wat ze in haar macht had als doelpunten maker in plaats van ze tegen te houden ??.
De meesten van ons kregen tijdens de tweede helft last van der hart en dat zegt genoeg over hoe zenuwslopend deze wedstrijd verliep... toch hebben wij 3 punten mee naar alem weten te nemen door te winnen met een mooie stand van 2-4.

We namen het voortouw in de wedstrijd en waren dus ook de eerste die scoorden door een goede bal van Fenne met haar snoeiharde schot.
Helaas maakten zij nog een 1-1 maar lukte het ons wel nog voor rust 1-3 te maken door doelpunten van Anke en Hilde. Ondanks de voorsprong waren we niet gerust op de wedstrijd en voelde het absoluut niet als een "winning flow"... ?? dit had onze tegenstander ook door en maakten in de tweede helft nog de 2-3. Gelukkig in de laatste minuut op het veld scoorde Hilde nog de 2-4 en konden we opgelucht adem halen!!??

Tja en de scheids bevestigde precies wat bij ons vaak het geval is.... je moet je aanval afmaken met een doelpunt om te kunnen winnen en daar hebben wij regelmatig moeite mee??

Deze week mogen we weer lekker op dinsdag- en donderdagavond trainen en zijn we weer fit en voorbereid voor aanstaande zondag, want dan staat de wedstrijd Alem-RKTVC op het schema, om 11.00 u in Alem.????

Fenne van Mil
DSS'14