02-10-2016 Alem VR1 - Theole VR2 0 - 1

Alem VR1 - Theole VR2   13-0    (9-0)

Vandaag moesten we de stand even goed bijhouden... want ja met 9-0 de rust in gaan is voor ons ook iets bijzonders!

Theole 2 was bij ons op bezoek en complimenten aan de sportiviteit van de dames, want ondanks de stand bleef het een leuke wedstrijd waar wij in de eerste helft er gelijk vol op gingen! Hilde ging als een speer en maakte deze wedstrijd maar liefst 6 doelpunten waarvan 3 in de eerste 5 minuten! Fenne maakt ook een doelpunt in de eerste 5 minuten waardoor het dus al snel 4-0 stond.
Fenne, Esmee en de geblesseerde Jante waren vanochtend mooi om half 9 thuis en konden dus gelijk door. Fenne zei meteen al tegen Judith dat ze na twee doelpunten eruit wilde... ja ja 's avonds een grote meid, 's. ochtends ook! Dus je maakt mooi de eerste helft maar af Fen??

Sharon, Dirkje, Noortje en nogmaals Fenne maakte nog een doelpuntje en gingen we dus met een gerust hart de rust in, 9-0.??

Het doel was vandaag minimaal 12 doelpunten te maken voor het doelsaldo en daar hebben we het in de tweede helft nog moeilijk mee gehad!! Fenne mocht zoals beloofd de bank gaan warmhouder samen met Esmee Nikki Charita en Jessica. We hadden een prima aantal dames bij en konden dus lekker doorwisselen waardoor onze keepster Anke met onze andere keepster Soraya kon wisselen en ook even kon voetballen! ??

Iedereen werd rommeliger en Anne deed dus samen met imani en Kelly er alles aan om het achterin ook nog sterk te houden want de nul houden is ook belangrijk!!

Toch maakte Anke nog twee doelpunten in de tweede helft, samen met nog twee doelpunten van Hilde.
Zo wonnen wij deze wedstrijd met 13-0!!! Super dames... we zijn lekker bezig????

En zoals onze Judith zegt; PEACE??

Fenne van Mil
Sharon Hooijmans