11-09-2016 Alem VR1 - Wilhelmina VR2 4 - 1

Alem VR1 - Wilhelmina VR2   4-1    (3-0)

Vandaag hebben we een wedstrijd gehad tegen Wilhelmina! Met 16 man sterk begonnen we aan de wedstrijd. We mochten op het hoofdveld met het nieuwe scorebord. Dames dat wordt dus uitproberen!!!

Alem was vooral sterk aan de bal en voetbalde constant op de helft van de tegenstander. Hierdoor kwam Alem al snel op een 1-0 voorsprong door Noortje! Lekker blijven voetballen dames... Ook volgde er een 2-0 door Dirkje. Prachtig doorgelopen... En voor de rust kwam Alem op een 3-0 voorsprong door Imani! Goed gedaan meid!!!

Rust

Na de rust begonnen we wat rommelig. Alem bleef sterk voetballen en maakte goede aanvallen alleen helaas geen doelpunten. Wilhelmina werd sterker en profiteerde van onze foutjes. Waardoor ze terug kwam met 3-1 achterstand.... Kom op dames koppie erbij en gas geven!! Na weer vele kansen op het goal van Wilhelmina lukte het Fenne om het balletje binnen te leggen! Dit hadden we even nodig...
Met een 4-1 eindstand hebben de dames goed hun best gedaan! Top!

Noortje Jansen
Dirkje de Leeuw