28-08-2011 Alem DA1 - Avanti'31 DA2 2 - 0

Alem DA1 - Avanti'31 DA2   2-0    (0-0)

Onze eerste oefenwedstrijd van het seizoen met een heel ander elftal als waarmee we vorig seizoen gestopt zijn. Toch wel spannend hoe dit gaat, zeker ook voor de meiden die hun eerste wedstrijd spelen.
Maar het gaat boven verwachting, Alem krijgt een behoorlijk aantal kansen. Helaas houdt de goede keepster van de tegenstander veel ballen tegen. Maar tegen het einde van de tweede helft weten Dirkje en Priscilla de keepster toch te verslaan. We winnen met 2-0! Er is hard gewerkt, het is voor iedereen even wennen, veel nieuwe meiden, nog niet iedereen genoeg conditie, maar als we allemaal lekker blijven trainen komt de rest vanzelf en kunnen we er een mooie competitie van maken. En we beginnen volgende week meteen lekker tegen Waalkanters!

Dirkje de Leeuw
Priscilla van der Kammen