02-11-2008 Alem DA1 - Buren DA1 4 - 0

Alem DA1 - Buren DA1 4-0   (2-0)

Puike prestatie dames Alem

De eerste helft moesten de dames van Alem wat op gang komen. Overspel lukte niet altijd en er werd wat op en neer gevoetbald door zowel Buren als Alem. Na ongeveer 30 minuten gespeeld te hebben opende Annelies de wedstrijd door te scoren in de 35ste minuut. Alem werd wakker!

Jantine kreeg er vertrouwen in en schoot er een prachtig doelpunt bij net voor de rust.. ZO….

De dames van Alem waren gerustgesteld na deze 2-0 voorsprong, wat je goed kon merken in het spel. Ballen werden beter geplaatst, en er was rust voor meer overspel. De dames hadden er zichtbaar zin in en leken onvermoeibaar ten opzichte van de tegenspeelsters.
Na weer ongeveer 30 minuten gespeeld te hebben scoorde Petra de 3-0…
En bijna de 4-0 in de 37ste minuut.
In het laatste kwartier van de wedstrijd liet Alem zien conditioneel veel sterker te zijn. Buren was nergens en Alem maakte de wedstrijd. De stevige maar trage verdediging van buren zorgde ervoor dat Alem wederom kansen kon creëren. De frustratie werd groter bij buren en zij maakten dan ook een overtreding op Cloe, die gezien werd door de scheids en Alem een vrije trap opleverde. Jantine kreeg de eer en krulde de bal mooi via onderkant lat in de goal..

Prima wedstrijd dames!!

2x