09-03-2008 Alem DA1 - DSC DA2 3 - 0

Alem DA1 - DSC DA2 3-0   (1-0)

Slechte wedstrijd, wel 3 punten

Thuis tegen DSC, die laatste staan, dat belooft een mooi potje voetbal te worden om ons doelsaldo wat op te krikken. Nou dit bleek wel een beetje overschat te zijn. Niet dat DSC nou zo sterk begon aan de wedstrijd, maar Alem begon ook slecht en ging mee in het niveau van DSC. De eerste helft werd er constant gevoetbald op de helft van de tegenstander, Alem speelde eigenlijk met 5 spitsen, wat het spel niet ten goede kwam. DSC bleef verdedigen en er was geen doorkomen aan. Er werden weinig echte kansen gecreëerd. En ondanks de vele positiespel oefeningen op de training, bleek het vooral voor de middenvelders moeilijk om op hun positie te blijven voetballen. Gelukkig scoorde Petra nog wel de 1-0.

Tijdens de rust heeft de coach flink gehamerd op het behouden van onze posities en dat er beter overgespeeld moest worden. Dit bleek toch wel wat indruk te hebben gemaakt, de bal werd beter in de ploeg gehouden en goed teruggelegd. Hierdoor kreeg Alem meer kansen. Annelies scoorde de 2-0. Het laatste kwartier heeft Susanne (geweldig) gekeept en Margarita op het middenveld gevoetbald.
Vooral tot grote opluchting van Susanne scoorde Annelies toen snel de 3-0. Met weer 3 punten op zak, kunnen we volgende week op weg naar Beesd om daar eens te stunten!!

Petra Pardoel
Annelies Piels