11-11-2007 RKTVC DA1 - Alem DA1 0 - 0

RKTVC DA1 - Alem DA1 0-0   (0-0)

Een vertekende 0-0 bij RKTVC

Ondanks de harde wind betraden de dames van Alem vol goede moed het lastige kunstgras van RKTVC. Na een zware training op donderdag in de stromende regen hadden de dames veel vertrouwen in de wedstrijd tegen de Tielse meiden. Alem begon dan ook goed. Ze tikten lekker over en creëerden een aantal mooie kansen. Tiel kwam eigenlijk weinig aan voetballen toe. Helaas lukte het de Alemse dames niet om het ook af te maken. Na verloop van tijd in de eerste helft ging het niveau van Alem ook wat omlaag en bleven de kansen voor beide ploegen uit.
Zo gingen de beide elftallen zonder gescoord te hebben de rust in.

Na de rust pakte Alem haar niveau van het begin van de wedstrijd weer op en gingen de meiden er hard tegenaan om toch met drie punten naar huis te gaan.
Alem voetbalde weer een stuk beter dan de tegenstander en er kwamen, net zoals in de eerste helft, weer kansen. Het lukte de Alemse dames echter weer niet om de bal in het net te krijgen. Ook de Tielse dames wisten niet meer te scoren.

Zo was Alem dus wel de betere ploeg, maar was dat helaas niet te zien in de einduitslag, het bleef 0-0.

Verslag:    Annelies Piels