23-09-2007 Maliskamp DA1 - Alem DA1 5 - 2

Maliskamp DA1 - Alem DA1 5-2

Om 09:45 uur was het weer zover, iedereen vertrok vol goede moet naar het voor ons nog onbekende Maliskamp. De zon scheen lekker dus dat beloofde al heel wat goeds voor de wedstrijd.

De eerste tien minuten van de wedstrijd vielen gelijk al wat tegen want Maliskamp begon erg fel en zorgde gelijk al voor "gevaarlijke" kansen.
Na tien minuten werden ook de dames van Alem wakker en werd er goed technisch gevoetbald; mooi overspel en goede passes naar elkaar toe. Alem kwam steeds beter in het spel en er volgde enkele mooie kansen van Jantine en Sanne.
Over de gehele eerste helft waren er kansen over en weer maar Alem slaagde er niet in de 0 te behouden en ging met een 0-2 achterstand de rust in.

De tweede helft begon al stukken beter: na een mooie voorzet van Anita scoorde Maliskamp in eigendoel, het was 2-1. dat mocht helaas de hoop van de Alemse dames niet drukken want snel daarna scoorde Maliskamp 3-1. Toch stond Alem erg goed in haar spel en na het voorbij spelen van de keepster scoorde Sanne de 3-2.

De scheids was waarschijnlijk iets te fel verblind door het heerlijke zonnetje en floot niet waar het nodig was. Daardoor liep Alem toch wel wat vrije trappen mis.
Gedurende de 2 helft werd het uiteindelijk 5-2 voor de Maliskampse Dames.

Alweer geen punten de 2e wedstrijd dit seizoen. Maar zeker wel hoop voor volgende week want: 3 maal is scheepsrecht!

1x
Anita van Hezik