04-04-2007 SCZ DA1 - Alem DA1 0 - 0

SCZ DA1 - Alem DA1 0-0    (0-0)

Om kwart voor acht op een woensdag avond was het team redelijk compleet aanwezig.

We reden naar Zoelen waar we veel te laat aankwamen aangezien Bernie bewees dat mannen ook niet altijd een geweldig gevoel voor richting hebben.
We begonnen dus een kwartier later aan de wedstrijd.

Het werd een wedstrijd van heel veel duwen en trekken en nog meer schelden van de kant van de dames (hoewel ze eigenlijk het predikaat dames niet mogen hebben L).
Na 35 minuten was de scheidsrechter het zat en gingen we de rust in.

De toeschouwers uit Zoelen scholden en vloekten nog harder dan de meiden in het veld en eigenlijk wist de scheidsrechter niet goed wat hij er mee aan moest.
Toen ook nog eens de coach van Zoelen mee ging doen met het schelden en vloeken staakte de scheidsrechter de wedstrijd.
Petra was toen al bont en blauw en had geen haar meer op haar hoofd zitten.

Na vijf minuten in de kleedkamer en een preek voor de coach van de tegenpartij gingen we het veld weer op.
Nog steeds overheerste het geweldige gedrag van de tegenpartij :-S. Alem kwam bijna tot scoren maar maakte het niet af.
Zoelen probeerde het ook nog even maar vond de keeper van Alem op hun pad die tenslotte de reden was waarom de wedstrijd tien keer verzet was en dus moest bewijzen dat dat niet voor niks was…
Gelukkig hadden de dames van Zoelen meer verstand van andere zaken…. Juist ja.

Na de wedstrijd durfden we nog wel even hun kantine in maar we gingen al snel weer op weg naar het veilige Alem.

Verslag:    Margarita van der Harst