04-02-2007 Beesd DA1 - Alem DA1 4 - 0

Beesd DA1 - Alem DA1 4-0

Voor het eerst in tijden ging er weer eens een wedstrijd door.
Heeeel erg vroeg in de morgen moesten we verzamelen in onze kleedkamer bij Alem. Her en der hoorde je gemopper van mensen die erg laat/vroeg naar bed waren gegaan.
Dankzij Peter reden we in een keer naar het terrein van Beesd.

De wedstrijd begon al goed, Beesd scoorde al snel het eerste doelpunt. Een van de speelsters van Beesd liet zich sandwichen tussen Els en Sjanine en kreeg hiervoor een strafschop mee. Het protest van Bernie aan de kant mocht niet baten…
Beesd scoorde dus 2-0. Beesd scoorde na een hoop gerommel in ons 16 metergebied helaas 3-0.

Na de “preek” in de rust (het is tenslotte zondag) gingen we maar weer het veld op.
We hadden Bernie beloofd dat we niet met 5 of 6 doelpunten tegen weer naar huis zouden gaan.
Gelukkig hebben we ons daaraan gehouden. We waren weliswaar steeds een stapje te laat maar ondanks dat hebben we goed gepresteerd tegen een team met veel goede speelsters.
Uiteindelijk werd het 4-0.

Na de wedstrijd gingen een aantal dames nog even langs de “Mac” om de net verbrande calorieën weer aan te vullen.

Verslag:    Margarita van der Harst