15-10-2006 Alem DA1 - Beesd DA2 0 - 1

Alem DA1 - Beesd DA2 0-1

We begonnen de wedstrijd netjes. We hadden ons voorgenomen de eerste 20 minuten te knokken voor wat we waard waren en dat hebben we gedaan.
De geblesseerdengroep was nog steeds fors dus we moesten het doen met een uitgedund team. We waren gelukkig allemaal wakker en het was mooi weer. Het enige vervelende was dat de veldbeheerder had besloten een berg zand op het veld te gooien zodat ondergetekende flink gescrubd was na de wedstrijd.
De eerste helft scoorden geen van beide teams dus begonnen we de tweede helft vol goede moed. Beesd hield de druk op de ketel.
Door een misverstand achterin stonden er ineens drie dames van ons op onze doellijn met de bal. Ondanks verwoede pogingen de bal niet achter de lijn te krijgen werd het toch een eigen doelpunt.
Hebben we toch nog gescoord
Helaas lukte het ons niet meer om nog aan de andere kant een doelpunt te scoren zodat Beesd 2 met een eigenlijk onverdiende 0-1 naar huis ging.

Verslag:    Margarita van der Harst