08-10-2006 Waalkanters DA1 - Alem DA1 2 - 4

Waalkanters DA1 - Alem DA1 2-4

Alem begon deze wedstrijd sterk. Al snel werd het 0-1 voor Alem (door Jantine) .
Ons zwakke punt is dat we bij een niet al te sterke tegenstander met de tegenstander mee gaan voetballen in plaats van zelf het spel te maken.
Dit deden we dan ook de eerste helft.
De tweede helft liep beter. Sanne scoorde ondanks haar ontstoken ogen een geweldig mooi doelpunt (ze gelooft het zelf nog steeds niet ;-)) en het was dus 0-2 voor Alem.
Margarita die zich stond te vervelen in het doel mocht van Berney bij de stand 0-3 even voetballen. Maar helaas, het werd 1-2 door een wakkere Waalkanter.
Gelukkig had Sanne het licht gezien en scoorde ze 1-3. Margarita ruilde van plaats met Ellen en mocht even linksbuiten staan. Ellen was niet zo blij met haar positie, zeker niet toen Waalkanters 2-3 scoorde. Gelukkig voor haar mag Margarita voorlopig alleen nog maar keepen. Annelies maakte uit een solo op de keeper nog 2-4.

Ik moet zeggen dat ik respect heb voor de meiden die een hele wedstrijd voetballen, want voor mij was 20 minuten even genoeg…

2x   Sanne van den Boogaard
1x   Annelies Piels