21-09-2003 Alem DA1 - OJC Rosmalen DA1 0 - 9

Alem DA1 - OJC Rosmalen DA1 0-9 (0-6)

Vandaag stond de wedstrijd tegen OJC Rosmalen op het programma.

Na een korte warming-up startte we vol goede moed aan onze derde competitie wedstrijd. De wedstrijd begon redelijk fel maar al snel merkten we dat een goede warming-up noodzakelijk is voor het begin van de strijd!

Iets wat zeker een leer is voor de volgende wedstrijd. Want na een kwartier gevoetbald te hebben in de felle zon waren al veel dames uitgeput en snakten zij naar koud water. Naarmate de wedstrijd vorderde kwamen we over de "vermoeidheid" heen. Maar ondanks dit leek het of er weinig strijdlust was en lieten we enige tegenstand varen doordat we te weinig in duel gingen met onze tegenspeelsters. Mede hierdoor scoorde de dames van OJC Rosmalen al naar 15 minuten gespeeld te hebben hun eerste goal.
Al in de eerste helft werd er bij Alem gewisseld. Anita die door een blessure uitviel maakte plaats voor Bernadette na enkele wisselingen in de opstelling werd het spel hervat. De eerste helft eindigde met een stand van 0-6.

Na rust begonnen we de wedstrijd met twee wissels. Anette en Emy namen plaats op de bank en maakte plaats voor Ellen en Els, beide net hersteld van een pittige blessure. De tweede helft startte wat rommelig waardoor er veel balverlies was. Dit resulteerde al naar 25 minuten gespeeld te hebben in de tweede helft tot een stand van 0-9. Daarna zakte de tegenstander een beetje in en kregen de dames wat meer grip op de wedstrijd. Zij werden iets feller en toonden meer strijdlust wat uiteindelijk resulteerde, mede dankzij de goede acties van onze keepster Helmine, tot een eindstand van 0-9!

Maar dames niet getreurd! Nu nog geen doelpunten voor ons, maar een ding is zeker deze tijd komt voor ons zeker nog wel!!

Door de afwezigheid van Kees Jan en Edwin hebben Niek van Lent en Wim Brekelmans deze wedstrijd gevlagd, wij willen langs deze weg hen bedanken hiervoor.

Bron:    Edwin Redering