03-02-2019 Real Lunet 4 - Alem 4 1 - 3

Real Lunet 4 - Alem 4   1-3    (1-0)

Alem 4 verslaat koploper

Alem 4 pakt in de slotfase verdiende zege.

Onder stralende weersomstandigheden werd zondagmorgen afgetrapt voor de wedstrijd tussen Alem 4 en koploper Real Lunet 4.
In de eerste helft had Real Lunet het beste van het spel. Ze begonnen goed en wisten elkaar beter te vinden, en eigenlijk bleef dat de hele eerste helft ook zo. Heel veel kansen leverde dit niet op. Wel kwam Real Lunet na 24 minuten op 1-0. Uit een corner prikte een van de Vughtse aanvallers de bal achter de uitstekend keepende Alem-doelman Bart de Leeuw.
In de tweede helft was een heel andere wedstrijd te zien. Alem 4 deed er een schepje bovenop en was de betere ploeg. Binnen de kortste keren kwamen er ook goede kansen. Die leverden aanvankelijk nog niets op, maar in de 79e minuut viel de gelijkmaker toch. Na een goed uitgespeelde aanval schoot Gijs Sars de bal hard en hoog in het dak van het doel.
Alem 4 ging op zoek naar de overwinning, Real Lunet 4 kwam niet meer onder de druk vandaan en vijf minuten voor tijd kwam Alem op voorsprong. Een schot van Sam Stoof werd aanvankelijk nog gekeerd door de Vughtse goalie, maar de rebound werd door andermaal Gijs Sars beheerst in het doel geschoven: 1-2.
Daarmee was de koek nog niet op want drie minuten later zorgde Thomas van Mook voor 1-3, hij stuurde zijn directe tegenstander het bos in en rondde gedecideerd af.
Door deze overwinning doet Alem 4 nog steeds mee in de strijd om het kampioenschap.

Kijk hier voor meer foto's van de wedstrijd
Foto's © v.v. Alem - Piet van Boxtel

Doelpuntenmakers: