25-11-2018 BMC 6 - Alem 4 2 - 0

BMC 6 - Alem 4   2-0    (0-0)

Lamlendig Alem 4 afgetroefd

Alem 4 haakt, door de 2-0 nederlaag in Berlicum, voorlopig af in de strijd om de bovenste plaatsen.

Alem 4 is de aansluiting met de top van competitie kwijt. De ploeg van Stan Schreuders ging machteloos met 2-0 ten onder bij BMC 6.
Als de wedstrijd tussen BMC 6 en Alem 4 een voorbode is voor de rest van de competitie, dan kan de formatie van trainer Stan Schreuders de borst nat maken.
"Ik had er zo op gehamerd om vanaf het eerste fluitsignaal bij de les te zijn. Inzet te tonen en voor elkaar te willen vechten. Maar wat gebeurt er? Met de handrem erop denken de heren het varkentje wel even te wassen. Gooien er een paar fouten tegenaan, waardoor we met 2-0 achterstaan en zijn met heel andere dingen bezig dan voetballen. Sommige spelers sjokten over het veld alsof ze liever thuis waren gebleven. De bezieling was ver te zoeken", aldus Schreuders.
Ook Aanvoerder Joop Kollenburg was niet mals voor zijn ploeg na de 2-0 nederlaag bij BMC 6. "Ik heb vandaag een lamlendig Alem 4 gezien. Dit was een dramatische vertoning."

Vol lof was Kollenburg wél over de derde helft: "De derde helft hebben we in ieder geval vol overtuiging gewonnen."

Het beste deel van de wedstrijd vandaag: "De Derde Helft"

77e Minuut 1-0 BMC
84e Minuut 2-0 BMC