07-10-2018 Alem 4 - SC Elshout 5 7 - 1

Alem 4 - SC Elshout 5   7-1    (4-0)

Alem 4 overklast SC Elshout 5

Als een roedel hongerige wolven met bebloede muilen verscheurde Alem 4 vanmorgen hun blauw-witte prooi.

Alem 4 heeft in de thuiswedstrijd tegen SC Elshout 5 hard uitgehaald en rolde de staartploeg met 7-1 op.
Er viel nagenoeg niets af te dingen op de winst van de oranjehemden, vond ook coach Stan Schreuders: "Maar goed, we hebben er hard voor getraind deze week en dan komt de rest vanzelf."
Er werd door het sterke Alemse middenveld van begin af aan goed en snel gecombineerd. De sterke middenvelders met als aanjagers Koen van Kessel en Jorge Reuvers, aangevuld met de sierlijke aanvoerder Joop Kollenburg namen zelfs vier van de zeven doelpunten voor hun rekening.
Nadat Robert-Jan Hofman na een klein kwartiertje de score had opengebroken, was de wedstrijd voor rust bij een 4-0 voorsprong al wel gespeeld. Nadat Elshout 5 na de onderbreking tegenscoorde werd de draad weer opgepakt en werd het arme Elshout met 7-1 opgerold.
"Natuurlijk is het onmogelijk om niet tevreden te zijn na deze eclatante overwinning", aldus aanvoerder Joop Kollenburg "Maar toch wil ik een kleine kanttekening maken", vervolgt Kollenburg. "Na rust beginnen we niet scherp aan de tweede helft en geven we in die periode twee corners weg en krijgen we een doelpunt tegen. Dat mag niet als je zoveel beter bent."

Doelpuntenmakers:

13e Minuut 1-0 Robert-Jan Hofman