03-06-2018 CHC 8 - Alem 4 3 - 2

CHC 8 - Alem 4   3-2    (2-1)

Alem 4 sluit wisselvallig seizoen af met nederlaag

Slordig Alem 4 laat teveel kansen liggen en verliest onnodig van CHC 8

Helaas geen beste wedstrijd die onnodig werd verloren. Vandaar dat coach Stan Schreuders na afloop van de verloren wedstrijd tegen CHC 8 concludeerde, dat zijn ploeg "nog veel moet leren".
Lichtpuntje was Hennie Hooijmans, die in deze wedstrijd het tweede Alemse doelpunt voor zijn rekening nam. Schreuders zal volgend seizoen nog veel plezier beleven aan het scorend vermogen van Hooijmans. Danny Wuits tekende in deze wedstrijd voor de eerste treffer van Alem 4.

Alem doelman Jory Hooijmans nam in deze wedstrijd afscheid van zijn plaats onder de lat. Voorlopig ziet hij nog af van de oranje klompen, hij gaat in de volgende jaargang als veldspeler aan de slag. De Alem 4 sluitpost werd een publiekswissel gegund. Hooijmans wordt in het doel opgevolgd door Joost Stoof.

1-0 CHC
2-0 CHC