13-05-2018 Real Lunet 6 - Alem 4 6 - 2

Real Lunet 6 - Alem 4   6-2    (2-1)

Hennie Hooijmans blinkt uit

Alem 4 kan het niet bolwerken tegen Real Lunet 6

Hoogtepunt van de wedstrijd was de technisch perfect uitgevoerde kopbal, waarmee Hennie Hooijmans wist te scoren. Á la Beb Bakhuijs op 11 Maart 1934 in de interland tegen België (leuk weetje voor de jeugdige lezers, eventueel even googlen) kopte hij de bal met een snoekduik in het doel. Maar waar Bakhuijs echter scoorde in het vijandelijke doel, zweefdook Hooijmans het leder achter de verraste, kansloze en verbouwereerde Alem 4 doelman Jory Hooijmans. "Onze keeper beoordeelde mijn terugspeelbal verkeerd", aldus Hooijmans na de wedstrijd.
Jorge Reuvers, Bas Brekelemans en Wilbert van Boxtel maakten de overige Alemse doelpunten. Topscorer Elies Grandia leek ook zijn doelpuntje nog mee te pikken, hij knikte de bal echter de verkeerde kant op.

1-0 Real Lunet
2-0 ED Hooijmans