03-05-2018 Maliskamp 6 - Alem 4 3 - 4

Maliskamp 6 - Alem 4   3-4    (2-1)

De lamme tegen de blinde

Alem 4 zakt in de eerste helft door de ondergrens

Vriend en vijand waren het er over eens: nog nooit speelde Alem 4 zo slecht als in de eerste helft. Voor de ogen van de toeschouwers ontspon zich een surrealistisch schouwspel, Maliskamp 6 deed niet onder voor Alem 4 en beide ploegen schoten of de bal uit, of naar een tegenstander. Een medespeler werd door Alem en Maliskamp zelden gevonden.
Maliskamp 6 bleek in de eerste helft toch nog iets minder slecht dan Alem 4. De Rosmalense ploeg vond het net twee keer, terwijl Sam Stoof uit een assist van Alex Steenbekkers tegenscoorde.

In de tweede helft kwam Alem beter voor de dag en nadat coach Schreuders Chris van Oers had ingebracht kantelde de wedstrijd. Jorge Reuvers bracht uit een vrije trap Alem 4 langszij Maliskamp 6. Een minuut later stond Alem op voorsprong toen Elies Grandia vanuit een onmogelijke hoek, snoeihard de bal achter de Rosmalense doelman schoot.
Jorge Reuvers maakt uit een scrimmage voor het Rosmalense doel zijn tweede doelpunt van de avond en bracht de stand op 2-4. Omdat Maliskamp 4 geen hoogvlieger bleek, leek de wedstrijd wel beslist. Toch kwam de Maliskampse ploeg nog terug in de wedstrijd toen het uit een dubieuze strafschop de aansluitingstreffer scoorde. Doelman Theo Leerintveld hield in het vervolg van de wedstrijd zijn doel verder schoon.
Een min-puntje voor de verder goed leidende scheidsrechter Kersten, was het affluiten van de wedstrijd terwijl de doorgebroken Elies Grandia één op één met de Maliskampse keeper op het punt stond te scoren. (de bal verdween overigens ook in het doel).

Opmerkelijk
Voor doelman Theo Leerintveld was deze wedstrijd een tussendoortje. Vanavond om half zes, vanuit Japan, geland op Schiphol, verdedigde hij het Alemse doel, om morgen weer te vertrekken voor een trip naar IJsland!!

Wissels
Elies Grandia Tim Hanegraaf