29-10-2017 Alem 4 - CHC 8 3 - 0

Alem 4 - CHC 8   3-0    (1-0)

Wereld van verschil

Uit of thuis blijkt een wereld van verschil voor Alem 4

Daar waar Alem 4 in uit-wedstrijden telkens aan het kortste eind trok, worden de thuis-wedstrijden ruim gewonnen. Ook het 8e van CHC moest er vanmorgen aan geloven op sportpark de Oude Maas.

Na een half uur spelen zette aanvoerder Joop Kolenburg Alem 4 op het juiste spoor, zijn schitterende voorzet werd door Thomas van Mook dito afgewerkt.
Voordat Jorge Reuvers het doelpunt van de maand op zijn naam bracht, vanaf 30 meter sloeg zijn schot als een granaat in de Bossche kruising, redde Hennie Hooijmans met 'n "perfecte" sliding de Alemse voorsprong met als gevolg een aantal gekneusde ribben...
De 3-0 eindstand werd door de op schot zijnde Thomas van Mook op het scorebord gebracht, hij rondde een heerlijke aanval op sublieme wijze af.

Foto's © v.v. Alem - Wilbert van Boxtel

Jory Hooijmans