22-11-2015 Alem 4 - RKJVV/v.Dalsen 7 4 - 2

Alem 4 - RKJVV/v.Dalsen 7   4-2    (1-0)

Slap Alem 4 houdt punten toch in eigen huis

1 minuut stilte voor de wedstrijd voor de slachtoffers van de terreuraanslag in Frankrijk

Alem 4 maakte het zich onnodig moeilijk tegen RKJVV/v.Dalsen 7

Alem 4 lijkt voetballend in een dip te zitten en bofte vanmorgen dat versterking Danny Werner nog steeds "tor instinct" heeft en Alem met twee doelpunten naar de overwinning leidde.
Werner opende vanaf de aftrap na zeven seconden al de score, zijn schuiver werd wat ongelukkig beoordeeld door de RKJVV doelman.
Na deze perfecte opening nam Alem 4 de wedstrijd wat te licht op, en ging er heel veel mis. RKJVV deed vrolijk mee in het foutenfestival en daardoor kreeg Alem toch een aantal riante mogelijkheden om de score te verdubbelen, maar Elies Grandia, Hans Brekelmans en Henri van den Berk waren niet scherp genoeg voor het doel. Alhoewel het pover spelende RKJVV geen vuist kon maken in de eerste helft ging het geloven dat er toch wat te halen viel in Alem.

Ongeconcentreerd begon Alem 4 aan het tweede bedrijf en betaalde daarvoor de rekening. Nadat RKJVV al een doelpunt geannuleerd zag, kwam het even later op gelijke hoogte met Alem.
Lang hadden de Bosschenaren echter geen plezier van de gelijke stand, want even later benutte Kees-Jan Zwanenberg een, door arbiter van der Kammen, wat gemakkelijk gegeven penalty.
Bas Brekelmans zocht de combinatie met spits Danny Werner en pakte weer zijn doelpuntje mee en toen Werner een prima voorzet van Thomas van Mook met het hoofd afrondde, leek de wedstrijd wel gespeeld.
Het sportief en dapper spelend RKJVV 7 gaf nog niet op en verkleinde de achterstand in de slotfase naar 4-2, maar verder kwam het niet meer.

Danny Werner scoort na 7 seconden al 1-0 voor Alem 4

Super-sub Henri van den Berk