13-11-2016 Alem 3 - RKKSV 3 0 - 4

Alem 3 - RKKSV 3    0-4    (0-2)

Dames und Hern, mogen wir deinen aandacht bitte. Vandaag zijn wij getuige geweest van een mirakel (uitleg: Een mirakel is een overschrijden van een natuurwet door een bepaalde wil van God of door een tussenkomst van een onzichtbaar persoon)
We mochten aantreden tegen de koploper (ongeveer). We begonnen de wedstrijd met 11 spelers die zo fit als een hoentje waren, op 6 spelers na. Ook werd er gestart zonder jonzen Emile want hij had zichzelf verslapen.
Al vroeg in de wedstrijd werd de toon gezet. Na een gemiste kans van 'de oude' Jorn wisten we al voldoende, "dit wordt m niet vandaag". Joost Stoof, die homo van 2, keepte een uitstekende wedstrijd, maar liefst 4 goals wist hij te incasseren. Een puike prestatie al zeggen we het zelf.
Toch willen we graag even uw aandacht voor de grootste prestatie van vandaag, Rob Bouwman. Om met nog zoveel alcohol in zn aderen alsnog zo'n prestatie neer te zetten, nou wij hebben er geen woorden voor. Een en al klasse. Hij is hierdoor ook unaniem gekozen tot MOTM

Make Alem III win again!

Bron : Facebook