28-08-2016 HRC'14 5 - Alem 3 1 - 1

HRC'14 5 - Alem 3    1-1    (0-1)

Vandaag, na een lange rustperiode, mochten we het veld weer op. Een bekerwedstrijd tegen hurwene stond vandaag in de planning. Het weer was mild doch uitputtend vanwege de zonovergoten lucht. Dit viel onze jongens duidelijk zwaar en een tegendoelpunt bleef daarom niet lang uit. Bij een 1-0 achterstand gooide Coen, na weinig ingebracht te hebben, de handdoek in de ring. Met het excuus van een "blessure" verliet hij het veld. Uiteindelijk wist Jorn de gelijkmaker te maken (ja wij zijn net zo verrast). De wedstrijd eindigde na een volle 80 minuten met 1-1. Een mentale overwinning van Alem.

Men zal logischerwijs wel denken dat Jorn hierdoor man of the match is. Wel, daar doen wij bij Alem 3 niet aan.

Man of the match: Coen van den Bighelaar

Coen van den Bighelaar