24-04-2016 Alem 3 - OSC'45 5 6 - 0

Alem 3 - OSC'45 5    6-0    (3-0)

Alweer monsterzege Alem 3...

Vandaag moesten we weer, helaas. We hebben de nul niet weten te houden vandaag. Met een 6-0 winst zat dat er niet in. Bas was de uitblinker, al huppelend over het weideveld scoorde hij maar liefst 8 keer. 12 doelpunten werden jammer genoeg afgekeurd waardoor hij er maar 2 op zijn naam mocht zetten.
Andere doelpuntenmaakmannen waren rob, emiel en Jacco. Zij maakten er 2, 1, 5, 3 en 2 respectievelijk. Shoutout to djeroen beker voor zijn inzet, zonder hem zouden we. Man of the match was dus bas vissers. We willen van deze mogelijkheid ook gretig gebruik maken om Coen van den Biggelaer een prettige reis te wensen. Hij gaat een klein half jaar naar xzeng douayhvr ping, een boerenstad in de proviciale staat klong klong, china. Hiermee verlaat hij de oude vertrouwde melktank waar hij als kind zijnde al zo graag onder lag.

Voor de liefhebbers onder ons, komende dinsdag de wedstrijd alem3-dsc6. Iedereen is welkom.

1-0 Rob van Boxtel
2-0 Bas Vissers