01-11-2015 Hedel 5 - Alem 3 0 - 3

Hedel 5 - Alem 3    0-3    (0-2)

Jawohl! Er werd vandaag met 0-3 gewonnen van Hedel 5. Dit betekend dat daarmee voldaan is aan de eis die Jack stelde, hij wilde namelijk de punten meenemen naar Alem.
Man of the match was Koen de Leeuw die de bal met een genadeloze knoerharde verbazingwekkende stift over de keeper wist te krijgen.
Het 1e van Alem wist met 3-4 te winnen van Hedel. 0-3 is in verhouding beter dan 3-4 want wij wisten de 0 te houden achterin. Het komt er dus op neer dat Alem 3 beter is dan Alem 1 (dit was natuurlijk al langer bekend)
Spielführer van Boxtel waagde zich nog aan een kan bier die geschonken werd door de mannen van Hedel 5. Dit gevecht is echter gestaakt en hij heeft de missie niet kunnen voltooien. (zie foto)

Volgende week mogen de mannen van 3 aantreden tegen RKVSC 3. Kunnen ze deze stijgende lijn voortzetten?

21e Minuut
  Jos van Osch