11-10-2015 Alem 3 - Nieuwkuijk 5 0 - 0

Alem 3 - Nieuwkuijk 5    0-0    (0-0)

Alem 3 heeft een punt overgehouden aan het bloedstollende duel met Nieuwkuijk 5. Na een aantal kansen over en weer bleef de brilstand op het afwezige scorebord staan. Over brilstand gesproken, scheidsrechter van der Kammen aka Mari de Kanarie kreeg een bal tegen het gelaat waardoor zijn bril op het speelveld belandde, de wedstrijd werd even stilgelegd en er werd een Hello Kitty pleister voor de desbetreffende persoon gehaald. Na dit akkefietje werd de wedstrijd hervat. Jannick vd Zanden aka Zandbak en Rob van Boxtel aka Rubbere Robbie hadden de grootste kansen vandaag maar deze werden gelukkig niet benut. Jannick die in de warming-up met een verwoestende uithaal het leven nam van een reclamebord.

Bron : Olaf Steenbekkers