20-09-2015 RKJVV/v.Dalsen 4 - Alem 3 1 - 7

RKJVV/v.Dalsen 4 - Alem 3    1-7    (1-2)

Klinkende zege Alem 3

Wat een glorieuze dag voor Alem III, en daarmee de wereld. Ondanks ons onkunde een ongelofelijke 7-1 winst op rkjvv dalsen! Onze voorhoede stormde door de verdediging heen als een Duitse tankgeneraal door Franse linies, een waar spektakel om te zien. Orgasmes werden hoorbaar bereikt door de supporters op de overbezette tribune.

De supportersliederen van de fanatieke aanhang van Alem III galmde over het sportpark dat gelegen was in de straat 'Fuik' wat volgens Rob Bouwman ook een andere benaming is voor het vrouwelijke geslachtsdeel, mede omdat je uit een fuik ook nooit meer uit komt was zijn argument. De liederen werden overigens pas ingezet nadat er één minuut stilte werd gehouden door het wegvallen van Thijs de Leeuw die voor deze wedstrijd zijn minuten in Alem IV mocht maken.

Man of the match was Olaf Steenbekkers!

Jorn Bergmans
Rob Bouwman