01-05-2011 Hedel 5 - Alem 3 6 - 1

Hedel 5 - Alem 3   6-1    (1-1)

Naatje Pet

Alem 3 speelde vanochtend in Hedel de slechtste wedstrijd van het seizoen. Op een ontzettende knollentuin van een veld, moest Alem de zege verdiend aan Hedel 5 laten.
16 spelers had coach van Boxtel afgelopen zondag tot zijn beschikking, maar vanwege (te) late afmeldingen en het zonder opgaaf van redenen wegblijven was de Alem 3 selectie vanmorgen tot maar 13 man geslonken, waarvan Martien Toonen en Erwin v/d Neut ook nog eens licht tot minder licht geblesseerd waren.
Alem startte nog wel voortvarend en Theo Leerintveld (voor deze gelegenheid weer eens in de spits geposteerd) zette Alem 3 al na vijf minuten op voorsprong. Dit bleek ook meteen de eerste en enige kans voor Alem in de wedstrijd. (100% van de kansen benut). Daarna was er maar een ploeg die voetbalde en dat was Hedel. Toch hield Alem lang stand, mede dankzij enkele uitstekende reddingen van doelman Bart de Leeuw. Met 1-1 gingen beide teams de rust in.
Zoals dit seizoen gebruikelijk, speelde Alem 3 weer 'n allerbelabberste 2e helft. Wanneer Alem de bal had werd er zelden 'n medespeler in een oranje shirt gevonden. Na de 3-1 stortte het Alemse bolwerk volledig in elkaar en in vijf minuten tijd liep Hedel uit naar 6-1.
Alem 3 snakt naar het einde van het seizoen, een aantal spelers lopen op hun laatste benen, of zijn (licht) geblesseerd. Maar met nog twee wedstrijden voor de boeg is het einde van dit rampzalige seizoen in zicht.

Bart de Leeuw

Leon Verhoeven Ton Steenbekkers Peter de Cocq v. Delwijnen Erwin v/d Neut